Nyttig...?

Tänkte jag skulle försöka sköta min kost nu fram tills jag åker till Miami...

Började i måndags och det har gått bra hittils! :)
Var dock på en födelsedagstillställning igår kväll så blev tvngen att ta liiiite tårta, men höll mig undan från allt annat gött...

Det är ju lätt att ta till Kolhydratern när man blir hungrig, men jag har stålsatt mig och hållt mig, ett glas vatten funkar bra som ersättning! ;)

Proteiner och grönsaker är det som gäller!!



Får se om jag lyckas slimma till mig på fyra veckor... ;)

Fick mitt nya pass idag och fixade inresetillstånd...
Miami here I come!!! ;)

............................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

var behöver du slimma till dig????? undrar en jordnötsätane syster...

2012-02-23 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0