Mellis

Det är ganska mkt planerande nu...
.
Har ökat på min träning den senaste tiden och då måste man ju äta mer!
.
Försöker dessutom hålla mig borta från kolisar och socker...
En kombo som kan vara lite problematisk ibland... men planerar man bara så att man alltid har bra råvaror hemma så man kan fixa till bra mellanmål att ta med om man ska ut på stan eller till skolan så går det alldeles utmärkt! :)
.
Dessvärre kan maten lätt bli lite enahanda ibland, men nu i eftermiddag svängde jag ihop ett nytt mellis...
.
1 Avocado skärd i bitar
1 Äpple skärt i bitar
1 Grillad kycklingfié i bitar
.
Blanda allt i en djup tallrik.
Häll på några små stänk av min favvo krydda Cayennepeppar, dra några varv med Pepparkvarnen och så lite Flingsalt.
Ringla över lite Olivolja och pressa en 1/3-dels Citron över.
Rör om alltsammans.
Ät och njut!! :)
.
.
Enkelt, snabbt och gott!! ;)
.
................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det ser gott ut!

2012-02-28 @ 18:20:05
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Nordlycka

Det ÄR gott!! :)

2012-02-28 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0