Logga

Har suttit och skissat lite på en logga till Nordlycka Trädgård...

Vi håller på med InDesign i skolan och ska få göra loggor till bla visitkort och annat...
Så nu har jag suttit hemma på kammaren och skissat lite på en logga som ska kunna funka både som fylld och trensparent.
Vill även kunna screentrycka loggan med min manuella tryck som jag har hemma...

Detta är resultatet och första skissen av en idé jag hade...
Tror ni det kan funka för ett trädgårgsföretag..?? :)



..................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Botti

gilla



Kommer ju funka toppen både som fylld och transparent... fiiin!



/B

2012-02-22 @ 10:41:12
URL: http://www.bottimedmera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0