Endorfinabstinens

Konstaterar än en gång att jag är beroende av endorfinerna jag får av att träna...
.
Man tror ju inte att ett klämt litet finger kan betyda så mkt... men det gör det tyvärr!! :(
Det spänner fortfarande en hel del i fingret vilket gör att jag hela tiden är medveten om mitt paketerade klumpedunsfinger...
Allt blir så mkt mer omständigt, jag kan inte duscha ordentligt, kan inte diska ordentligt, kan inte skriva på datorn ordentligt, mm. mm....
.
Och jag har dessutom inte tränat sen i tisdags!!!
Alla små grejer tillsammans har gjort att humöret har dalat dag för dag... :(
.
Testade att teckan mina känslor på papper nu på morgonen...det blev en teckning med mkt svärta...
.
Tänkte jag ska "pamper myself" idag i hopp om att bli på lite bättre humör! :)
Unna mig en fredags-latte på Buckan, en kaka till det kanske(?), sola solarie vore skönt, definitivt träna(!), se en kul film på bio, lunch på stan, lite nya vårkläder vore nice oxå...
Håller tummarna för att två eller tre av grejerna kanske blir av iaf... :)
.
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0