DB for H&M

Trillade dit för reklamen i veckan...

David Beckham har ju gjort kallingar för H&M och finns på jätte affisher över hela stan.
T.o.m. en hel hysfasad är täckt av honom i bara kallingar...stackarn måtte frysa i kylan sådär lättklädd! ;)

Vart nyfiken hur kallingarna va så köpte mig ett par briefs...
De funkade helt okej för det priset(99kr), men har andra favoriter som är bättre...och dyrare... ;)
Jag får bunkra upp med CK-kallingar i Miami när jag åker dit i mars... ;)


Bara några tatueringar som saknas på min kropp, annars tycker jag att vi är ganska lika DB och jag ... ;) hehe...

...............................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0