Blånagel

Kan konstatera att det är farligt att gå på gym...

Skulle träna igår som vanligt...
Precis innan jag skulle in på danspasset så skulle jag gå på toa.

BANG!!!
Så gick toadörren igen och mitt lilla långfinger satt i kläm.... :(
Blodet droppade och nageln va lös inne vid nagelbandet. Aj aj Aj...!!!

Men som den viking man är så paketerade jag fingret och gick in och körde klassen.
Det bultande ganska ordentligt i fingret och jag var väl ganska ofokuserad så det gick sisådär på klassen...



Det var svårt att somna igår kväll när det sprängde i fingret, men efter nån timma så slocknade jag.

Paketerade om fingret i morse...
Det såg lite demolerat ut... ;)



Nu är det bara att vänta på att nageln ska lossna helt...
Blir nog inte så mkt träning resten av veckan. :(

Man tänker inte på hur mkt man använder sina fingrar innan en sån här grej händer.
Känner mig helt invalid!!! :(

...........................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lille bror...du måste ju gå till läkaren och se över ditt finger!! det kan ju vara trasigt i benet, det såg ju helt snett ut. kramis

2012-02-15 @ 22:51:09
Postat av: Nordlycka

Är nog ingen fara...

Långfingret på andra handen är lika snett!! ;)

2012-02-16 @ 08:24:32
Postat av: J.

Ajjjj!! Ser inte alls skönt ut..

2012-02-18 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0