Besöksrekord!!

Tror att jag hade besöksrekord här på bloggen igår!! :)
.
Är jätteglad över er som hittat hit och läser mina inlägg!!! :)
Har ju inte direkt nån megastor skara av besökare här på bloggen men tycker det är kul ändå! :)
Jag marknadsför den inte särskilt hårt och siktar väl inte på att bli nån Blondinbella, Kinza eller allt vad he stora bloggarna heter... ;)
.
.
Det är inte min hjärtfrekvenskurva vid senaste EKGt, det är diagrammet över besökare och antal lästa sidor.
Blåa strecket är antal besökare och röda strecket är lästa sidor...
.
.....................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0