Stödstrumpor

Är inne i en jobb-bubbla just nu...
 
Det är därför det inte blir så mkt aktivitet på bloggen tyvärr...
Julklappsparadiset tar det mesta av min tid.
 
Efter dagens pass så har jag jobbat två veckor i streck.
Jag ska inte klaga, är glad att jag har jobb, och dessutom har jag det kul på jobbet med goa jobbarkompisar! :)
 
Men det ska bli skönt att va ledig imorgon!! ;)
Sen blir det två veckor till med jobb var enda dag fram till julafton...
 
Man är ju van sen man jobbade som frizza att köra järnet ända in i kaklet innan jul...
Så på julafton är det nog jag som parkerar mig i soffan som en trött gammal julklappssäck och slocknar efter Kalle Anka.... ;)
 
 
Stödstrumpor är räddningen just nu om man inte vill ha cementklumpar till ben efter en dag på jobbet....
 
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0