La Fleuriste

Jag var förbi La Fleuriste igår och köpte lite julblommor. :)
 
Hyacinterna jag köpte när jag var där sist är inne i en andra andning och blommar med nya stänglar! :)
Men ville komplettera med lite Amaryllisar och en Julros hemma för att öka på julstämningen lite... :)
 
När jag gick där ifrån hade jag en stor kasse full med blomster med mig! :)
 
 
La Fleuriste har gulligaste och snällaste personalen man kan tänka sig!!
 
Här hema står det nu förutom hyacinter på lök, julros, amaryllis på snitt, även amaryllis på lök och hyacinter på snitt...
Hela lägenheten är fylld av blomster och väldoft!! :)
 
 
 
Tack snälla 'La Fleuriste' för att ni föder ett suktande Trädgårdsmästarhjärta med vackra blomster!! :)
 
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0