Julklapp

Härom dagen fick jag en julklapp på posten... :)
 
Den var från Världens Bästa Petra.
 
Det var ett kort från den trolitgvis bästa stunden i mitt liv hitills.
Den stunden spenderade vi tillsamman på toppen av Afrikas högsta berg Kilimanjaro! :)
 
 
Samtidigt som kortet togs bölade jag som en liten skolpöjk som tappat veckopengen som han skulle köpt sitt lördagsgodis för...och snoret rann ur näsan i bästa Helena Bergströms-anda... ;)
Det var många känslor i omlopp i kroppen just då!
Men det var befriande att böla hejdlöst utan att kunna få stopp på det hela...det var bara att gilla läget liksom... ;)
 
Jag kanske inte bölade riktigt lika mkt när jag öppnade paketet och fick se kortet, men ögonen blev blöta och näsan täpt...
 
Har många fina minnen ihop med P. :)
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0