Julgranspynt

Päronen var i stan i veckan och levererade en lite gran till mig. :)
 
Såklart var hon huggen i våran egen skog vid torpet! :)
Den är grön och grann...och lite sned...
Men jag håller henne kär ändå.
 
Köpte mig en ny ljusslinga på jobbet härom dagen när vi började rean på julsakerna...
Så nu lyser 25 lampor i min lilla gran...ser nästan nut som hon står i ljusan låga!
 
Det blev inte många grenar kvar när alla lampor var ditsatta, men några kulor fick plats iaf... ;)
 
Ett nyförvär bland kulorna i år är denna kulörta Uggla... :)
 
 
Min galma tomte som jag fick när jag var liten av min dagmamma fick såklart hedersplatsen i granen!
 
 
I toppen satte jag en liten vit ren i porslin...
 
 
Min granna lilla gran i all sin lysande prakt!! :)
 
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0