Slottsträdgårdens Ulriksdal

Va hos Rappne på Slottsträdgården Ulriksdal igår åt lunch.
.
Hoppades på att träffa några av de jag jobbade ihop med när jag va där och praktiserade förra sommaren.
Men såg inte skymten av en enda...
Vet att några har slutat... de andra kanske hade semester...
.
Strosade runt på stället lite efter lunchen, nostalgin flödade, hittade tom lite spår efter mig från förra sommaren! ;)
.
.
En del krukor på deras visningsterrass hade kvar planteringarna jag gjorde för ett år sedan. :)
.
.
Fin pumpatunnel!!
.
.
.
Blå Echinops
.
.
Vit Echinops
.
.
Ett litet hus på toppen av gamla komposthögen...
Komposten är ju perfekt att odla pumpa på, som synes! :)
.
.
Vill oxå ha en äppellund!!
.
.
Plockade lite rödbetor i deras odling och köpte med mig hem, smakade mumsfillibabba till kvällsmaten! :)
.
.............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0