Premiärdopp 2012

Äntligen!!!! :)
.
Ikväll tog jag äntligen årets premiärdopp!! :)
.
.
Vattnet utanför min lilla stuga är inte så mysigt så har ingen lust att bada här...
Och eftersom alla på Dalarö har strandtomter så är man förpassad till den lokala badplatsen i Dalarö om man ska bada...
Så jag begav mig dit för att ta årets första dopp efter denna svettiga och kvalmiga dag.
.
Det visade sig att det va så låååånggrunt där att man kunde gå och gå och gå och gå huuuur långt som helst utan att det ens blev vatten upp till knäna....
Till slut tröttnade jag och gick odoppad in till land igen.
.
Drog på mig kläderna igen, hoppade in i bilen och styrde mot Gålö Havsbad istället.
.
Där va det ganska långgrunt oxå, men tillslut kunde jag slänga mig i vattnet så hela min lekamen blev blöt! :)
Det va riktigt skönt!!! :)
.
Hoppas på att det kanske kan bli mer bad imorgon när jag är ledig!! :)
.
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0