Pellistrappa

Fick ett ryck ikväll och snickrade ihop en Pelargontrappa...
.
Hade lite spillbitar kvar av samma virke som jag gjorde min låda till Luktärtorna av.
.
Det blev väl kanske en lite väl massiv Pellistrappa, men jag ville att den skulle ha lite samma stuk som Luktärtslådan eftersom de ska stå på var sin sida om min ytterdörr...
.
.
Allt man behöver för att göra en Pellistrappa... ;)
.
.
Ihopskruvad...
.
.
Målad och klar! :)
.
Nu ska jag bara ställa dit pellisarna oxå när färgen har torkat...
Återkommer med bildbevis! :)
.
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0