Louise Bugnet

Så var hon då äntligen i jorden, min nya kärlek - Louise Bugnet... :)
.
Blev en del grävande på torpet i helgen.
Närmare bestämt 4st påbörjade projekt...
Hoppas att jag får de klara nästa gång jag är nere!
.
Ett av projekten va att göra en rabatt lite större och plantera min nya kärlek, rosen 'Louise Bugnet' där i.
Resten av planteringen till rabatten får bli nästa gång...
.
.
Före...
.
.
Nya storleken på rabatten markerad med vetemjöl... -Man tager va man haver, sa Kajas Varg! ;)
.
.
.
Louise Bugnet på plats i rabatten omgiven av Hosta...
.
.
Hon doftar uuuuunderbart!!! :)
.
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0