Kulör

Det visade sig i helgen att min andra Klematis oxå ska blomma snart!! :)
.
Trodde att båda mina klematisar som jag fick när jag praktiserade på Rosendals Slottsträdgård förra året skulle stryka med tidigare i sommar...
Men sen fick de ett ryck och började växa igen! :)
.
Såg förra gången jag var på torpet att den ena skulle börja blomma och när jag var där nu i helgen blommade den fint med lila blommor.
.
.
Sen fick jag se att den andra Klematisen oxå ska blomma snart!! :)
Jag kommer inte ihåg vad det var för kulör på den dock... 
.
.
Tror att det kan va en sort med rosa blommor...
Spännande att få se om jag har rätt... ;)
.
.............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0