Götlabörg

Har varit i Götlabörg idag...
.
Va meningen att jag skulle sprungit Midnattsloppet i Götet ikväll, men det blev nte så...
Har varit förkyld senaste dagarna så hoppade över loppet.
De som sprang fick springa i regn...
Samma väder som det var när jag sprang samma lopp förra året.
.
Nu är det bara att satsa på att komma i form till Sthlm Halvmara som går om några veckor!! :)
.
Fast jag inte sprang loppet idag så spenderade jag dagen i Götet ändå.
Körde lite sociala-svängen och passade på att träffa lite polare och familj.
.
.
Åt lunch i fina Trädgårdsföreningen.
.
.
Trädgårdsföreningen är favvostället #1 i Götet!! :)
.
.
Vore jättekul att få jobba där nästa sommar!!!
.
.
Götets mesta mötesplats: 'Kopparmärra'.
.
...........................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Jaana

Låter som du haft en toppendag!

2012-08-26 @ 10:38:10
URL: http://bananajaana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0