Allsång

Att gå på Allsången på Skansken en gång varje sommar hör till en av de grejer jag måste göra för att en sommar ska vara komplett.
.
Igår var sista Allsången för i sommar så det var bara att åka dit och kolla!! ;)
.
Visste att Sarah Dawn Finer skulle vara med och sjunga sin nya fina låt 'Nu vet du hur det känns'.
Men rätt som det var dök hennes bror Rennie Mirro och Karl Dyall upp på scenen och gjordet ett nummer från deras nya föreställning 'From Sammy with Love' på Stadsteatern.
.
Jag jobbade ihop med Kalle och Rennie när jag var med i Singin' in the Rain på Oscars för typ 5 år sedan.
De är goa killar som är grymmma på att dansa och showa!!
Så försöker se det mesta de gör på scen... Deras uppsättning har premiär i dagarna och spelas nog bara en bit in i september så hoppas att jag ska ha möjlighet att se den!! :)
.
Innan Allsången började strosade jag runt lite på Skansen.
Man tänker inte riktigt på att de faktisk har ganska mkt trädgårdar på Skansen...
Jag tog bla en titt i Örtagården...
.
.
Och en sväng i rosenträdgården...
Där jag hittade en av mina nya rosfavvisar i blom. :)
.
.
Denna skönhet heter 'Frühlingsduft'
.
Får snart anlägga en rosenträdgår på torpet om jag ska få plats med alla mina nya favoritrosor som jag har haft nöjet att träffa denna sommaren... ;)
.
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0