Soluppgång

I morse var det ännu en vacker soluppgång övet viken...
.
.
Fotot är taget från mitt köksfönster när jag står och väntar på att mitt morgonkaffe ska bli klart. :)
.
Det har varit en skön dag!
Började med jobb ute hos kund och avslutades med att plantera färdigt tomaterna i 3an. (glömde ta kort på det, får göra det imorgon)
.
Solen har lyst hela dagen och gjorde även så när jobbet va avklart, så jag fick mig en liten fikastund på verandan med mellis och kaffe innan jag åkte till gymmet och tränade. :)
.
.
Fortsätter vädret såhär lär jag snart kunna stoltsera med en snygg bonnabränna som en trädgårdsmästare bör... ;)
.
.............................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Johan

vackra du..

2012-04-24 @ 23:49:00
URL: http://johanstickar.se
Postat av: Nordlycka

Tycker nog soluppgången va vackrare...! ;)

2012-04-25 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0