Sista besöket...?

Har avlagt va som kanske var mitt sista besök på Mon...
.
Insåg att jag inte kommer kunna få se resultatet av allt slit som jag lade ner på Mon förra året.
Plöjde ner en hel del pengar i form av växter och lökar där vars prakt jag nu inte får njuta av.
.
Så tog mig en liten tur dit när exet va bortrest för att se efter om det hade börjat komma igång nått i rabatterna....
.
.
I den gyllene rabatten var det en hel del som var på gång...
.
.
Satte tre eller fyra Kejsarkonslökar i höstas...
Men bara en lök hade kommit än så länge.
Kommer inte ihåg om det var gula eller orange...
.
.
I stora rabatten stod minipåskliljorna i full blom.
.
.
I köksträdgården var rabarberna på gång...
.
.
Nästan alla tulpaner i alla rabatter såg dock ut såhär...
Rådjuren hade haft ett riktigt kalas!!
hmmm... skäms för att erkänna det men... kände mig nästan lite skadeglad över det hela... ;)
Usch vilken hemsk människa jag är!!
Men det sägs ju att "skadeglädjen är den enda sanna glädjen"! (Vilket jag egentligen inte håller med om!)
Well well, naturen har sin lag och det är inget jag kan göra nått åt, rådjur är glupska djur!!
.
....................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0