På plats!

Lämnade Götet igår...
.
Mellanlandade hos päronen igår natt, och idag fortsatte färden mot Smådalarö och Näsuddens Handelsträdgård.
.
Det är ganska segt att ligga och köra långa sträckor på egen hand...
Det blev några matstop och nån pissepaus, va gör man inte för att få sträcka på benen...! ;)
.
Tillslut kom jag äntligen fram till Näsuddens Handelsträdgård på Smådalarö utanför Stockholm, där jag både ska jobba och bo. :)
.
.
I den här lilla stugan på typ 20kvm som ligger mellan handelsträdgården och viken ska jag bo fram till i oktober...
.
.
Tänker mig några krukor med sommarblommor på trädäcket och kanske en låda på räcket oxå...
.
.
Den här utsikten har jag från sängkanten...
Känns helt okej... ;)
.
Hoppas på många morgon- och kvällsdopp i viken! :)
En och annan grillning med rosévin på lilla verandan vore inte dumt heller..! ;)
.
.............................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: botti

Åh vad fint det var! Hoppas du ska trivas, både med jobb å boendet!

Verkar så kul att få jobba på en handelsträdgård! avis



Lycka till imorgon!!!



kram



/B

2012-04-09 @ 21:06:18
URL: http://bottimedmera.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0