Ljus i mörkret

Jag har ingen ytterlampa på min lilla stuga...
.
Så har funderat på att skaffa några sörre lyktor som jag kan ha på verandan och tända på kvällarna.
.
Har kollat runt lite när jag har varit inne i stan och på andra ställen, men inte hittat några som har varit värda sitt pris.
Så på Trädgårdsmässan i söndags så hittade jag några som var helt okej i modellen och var billiga dessutom! :)
Och det visade sig att de var ännu billigare än vad prislappen visade, för det var sista-minuten-utförsljning på grejerna innan mässan skulle stänga...
För två stora och en lite mindre lykta betalade jag ynka 60kr!!! :)
De skulle kostat 170kr...
.
Jag ÄÄäääääÄÄÄääälskar att fynda!!! ;) hehehe...
.
.
Fixade ljus idag så jag kunde tända lyktorna nu ikväll...
Mysigt med nått som lyser på verandan utanför glasdörrarna. :)
.
...............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0