Kylskåpsrensning

Har haft frys- & kylskåpsrensnig sista dagarna...
.
igår kväll skulle jag stänga av kylen/frysen så då fick jag ta fram mina Kajsa Varg-kunskaper och slänga ihop nått ätbart av det sista på kvällskvisten när det sög i magen.
.
Jag hade bla en tomat, lite smör och en liten burk med gåslever kvar i kylen...resten va sylt, senap och saft.
.
Klockan va 20.48 när jag kände mig sugen så jag pinnande iväg till affären runt hörnet som stänger 21 och köpte mig en fralla...
Av den gjorde jag mig sedan två goda mackor med smör, gåslever och skivad tomat! :)
.
.
Kändes lite som jag vanhelgade den stackars gåslevern genom att breda den på en simpel fralla...
Men nöden har ingen lag...champagnen lyste tyvärr med sin frånvaro. ;)
.
Gott och mättande var det iaf! :)
.
...............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0