IKEAkorv

När jag ändå va inne i stan tog jag "vägen förbi" IKEA på vägen hem...
.
Va lite grejer som jag ville komplettera med till stugan.
.
Idag va måttot, "Billigast är bäst"!
Köpte grejor enbart för att jag va tvungen och då fick det bli de billigaste varianterna av det jag skulle ha... Har redan allt det jag köpte hemma i lghten i Götet...
Köpte bla skoställ, toamatta, tvättkorg och annat tråkigt.
.
Men jag unnade mig faktiskt nått jag gått och suktat efter länge... Köpte två stora vita kaffekoppar ur +365 serien. :) Formen på kopparna är enkel, men jättefin! :)
.
.
Kaffet kommer smaka extra gott på morgonen nu!! ;)
.
När jag betalt alla grejorna sög det i korv-tarmen så köpte mig lite kvällsmat innan jag styrde kosan hemåt. ;)
.
.
IKEAs wienerkorv är riktigt god!!
Man kanske borde köpa med sig ett paket hem nångång... ;)
.
...........................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Turid

Tack snälla för din kommentar:-) Ikeas korvar är ju verkligen en klassisker när man är där..med lingondricka till:-)

2012-04-10 @ 21:29:30
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0