Go´morron!

Tycker att jag har en väldigt trevlig utsikt genom köksfönstret...
.
Medan jag står och väntar på att morgonkaffet ska bli klart har jag denna vackra utsikt. :)
.
.
På tal om kaffe...jag håller på att bli värsta kaffekärringen!!
Från att förut inte druckit kaffe alls för än tills för nått år sedan, till att kanske dricka en kopp om dagen... till att nu dricka tre eller fyra koppar per dag!!
Visserligen har jag i en hel del mjölk...men ändå!!
Får bli ett slut på allt fikande på jobbet, tror inte det är bra för figuren... ;)
.
....................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0