BYE BYE Göteborg!!!

De senaste dagarna har jag flyttpackat...
.
Min vana trogen packar jag i stora svarta sopsäckar.
Det har jag gjort varje gång jag ska flytta ända sen den gamal goda tiden när jag jobbade säsong och man flyttade en gång i halvåret.
Det är huuuuur smidigt som helst!! ;)
.
Efter allt packande var det idag dax för att städa ur lghten...
Flyttstädning är typ det trååååkigaste som finns!!
Och det tar alltid lääääängre tid än man tror.
Jag hoppade upp i ottan och trodde där med att jag skulle va klar vid lunch... men icke sa nicke, vid 17-tiden va lghten ihoppackad, urröjd och storstädad...
.
Jag har fått tillgång till en liten bil som jag får ha över sommaren.
I detta lilla fordon tryckte jag in allt som jag ska ha med mig till mitt nya boende, jag kan lugnt säga att bilen vart proppfull!! ;)
.
Till sist hängde jag på min cykel där bak och sedan bar det av mot mitt nya mål, Smådalarö!
.
.
Det blev dock en övernattning hos päronen på vägen... äta lite av mammas påskmat och umgås med familjen är ju aldrig fel. :)
.
...............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0