Femtioelva nyanser av gult

Nu är den klar!!
.
Har suttit hemma i köket och målat i helgen för att hinna bli färdig med min Van Gogh-tolkning...
Får väl erkänna att jag blev lite trött på gult mot slutet...
.
Eftersom akrylfärg(som jag målat med) är mkt tunnare än oljefärg(som orginalet är målat med) så har det varit jättesvårt att få fram den tredimentionella känslan i målningen.
.
Men nu känner jag att jag inte orkar pilla med den mer så nu får den va klar!
Idag ska den visas för läraren och få sin dom! ;)
Nu får ni dömma själva vad ni tycker...
.
Min version av Van Gogh´s "Sunflowers in a Vase"...
.
.
Orginalet....
.
.
.............................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött jobbat!!! Kram syster

2012-04-02 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0