Träarbeten

Nu har vi en kurs i skolan som heter träarbeten...

Förr när man gick i skolan hette det väl träslöjd vill jag minnas. ;)

Vi hat fått göra en ritning på nått vi ville snickra ihop.
Lista ut konstruktion och beräkna mått...och sedan tillverka! :)

Först gjorde jag en bänk som jag har tänkt ska placeras på nått bra ställe i trädgården där man får en fin vy. :)
Sedan svängde jag ihop en stabil vägghylla med två hyllplan.


Kan ju bli nästan vad som helst av en brädhög som denna... ;)


Stommen klar, nu är det bara sittbrädorna kvar...


Vad tycks...??
Lite färg på det så är den klar för trädgården!! ;)

Har dessvärre inget kort på hyllan så får återkomma med det senare...

............................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0