Nästa steg...

Funderingarna kring framtiden snurrar vidare...

Efter att ha blivit hänvisad fram och tillbaka till olika instanser för att få reda på vad mina gamla gymnasiebetyg är värda hamnade jag efter många om och men tillslut på Göteborgs Universitet (dit DaCapo i Mariestad numer hör..) hos nån studievägledare där som rekommenderade mig att skicka in mina betyg till ansökningsnämnden där för att få klarhet i det hela...

Sagt och gjort så skickade jag iväg ett mail i mitten på veckan där jag förklarade läget och bifogade betyg och annat som kanske kunde va till hjälp...
Förkalrade även att det var lite brådskande då jag var tvungen att söka till de kompletternade vux-kurserna nu i helgen...

Men inget svar kom innan helgen, så idag fick jag sätta mig med ansökninganrna till vux och söka kurser som jag kanske måste läsa...
Well well, det går ju alltid att tacka nej till kurserna om det visar sig att jag inte behöver läsa dem.

Så nu när "nästa steg" är taget är det bara att vänta på svar...
Från Göteborgs Universitet o Vux-antagningen.

fortsättning följer...

........................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0