Framtiden...

Va händer i framtiden...?!

Nu är det snart bara två månader kvar av min utbildning...
Det är hög tid att börja styra upp planerna inför framtiden!!

Ska jag plugga vidare...?
Söka jobb...?
Satsa på eget med en gång...?
Frågatecknen är många...

På torsdag ska jag träffa en Studievägledare på skolan och kolla lite vad jag har för möjligheter att plugga vidare och vilken väg jag ska ta för att få till mig den kunskap jag vill ha...
Ska bli intressant!! :)

Har fortfarande inte fått nått besked om jobbet jag sökte på Operan..
Men de ringde förra veckan och frågade om jag var intresserad av en annan föreställning oxå...men det är inget bestämt där än heller...

..........................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0