Uppesittarkväll

Ikväll är det uppesittarkväll...med läxböckerna...!!!



Hade ju varit mysigt om det hade varit julafton imorgon men så är det inte...
Det är en helt vanlig måndag imorgon med skola och träning och plugg och plugg och plugg...

Börjar faktiskt längta till skolan är slut...
Det är tre veckor kvar till vi slutar, men egentligen ska allt va klart om två veckor!!
Vilket betyder tre prov i veckan...Tjohoooooo!!

Verkar som det inte bara är jag som har tröttnat på alla prov i skolan...
Vanligtvis brukar pvn och jag ses varje dag, men jag har börjat ta för vana att sova hemma själv natten innan prov för att kunna fokusera och förbereda mig så mkt som möjligt.
När jag skulle gå hem idag sa jag "-om vi ses nått alls denna veckan så blir det möjligtvis på tisdag"...
-Ska du ha prov nu igen!! fick jag buttert till svar...

Är nog lika bra att säga hej då till privatlivet de kommande två veckorna...

........................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0