Sista dagen...

Igår var sista dagen på praktiken på Trädgårdsföreningen... :(

Har haft 4 jätteroliga och lärorika veckor!! :)
Det är ett bra gäng som jobbar på Trädgårdsf. som har tagit hand om oss praktikanter.

Skulle JÄTTEGÄRNA vilja jobba där i framtiden!!!!! :)
Till sommaren verkar det vara kört...men kanske till nästa säsong om man har tur...det verkar vara förändringar på G i Trädgårdsf....
Hoppas att jag har gjort bra ifrån mig så att de kanske kan tänka sig att vilja ha mig tillbaka.

Har tyckt allt jag har fått göra har varit roligt, allt från att köra den gröna Avanten...till att rensa orgäs och mossa i rosparken.
Allt jobb man utför gör skillnad, resultatet blir alltid till det bättre, vilket ger en positiv känsla. :) 
Det ger ro i själen att jobba praktiskt i en trädgård!!! :)

Tack Malin, Stephan, Susanna, Nick, Ida och Kjell för en superbra praktik!! :)
Kommer sakna er!!!
Och tack för bokpaketet vi fick, kul att läsa om Palmhusets och parkens historia o boken om rosorna och utställningskatalogen med bla växtlistor kommer väl tillhands när jag ska anlägga mina nya rabatter på torpet. :)



Ska försöka lägga ut bilder framöver som jag har tagit under praktiken...

..............................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0