Pluggångest!!

Nu är man tillbaka i skolan igen...

Redan nu första veckan efter praktiken har vi två prov, ett imorgon och ett på fredag...
Provet imorgon är på 14 olika "trädknoppar", då ska vi kunna skilja grenar från olika skogsträd med knopp från varandra plus deras svenska och latinska namn.
Provet på fredag är på 40 olika sorters anueller(ettåriga sommarblommor) och även då ska vi kunna deras svenska och latinska namn!!

Även om jag har haft ganska mkt ångest över att jag inte har pluggat så mkt som jag borde ha gjort så har det gått ganska bra för mig på proven innan under terminen...
Men de här proven kommer inte gå så bra tror jag...trädknopparna kommer nog gå okej, men anuellerna kommer gå åt skogen, får va glad om jag kommer ihåg alla svenska namn...

Well Well, det går som det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0