Lavendelhäck

Drömmer om massor av Lavendel på torpet...

Kanske till och med en hel liten häck utmed en rabatt eller som omgärdar en kryddträdgård... :)

Jag har omskolat de sista Lavendelplantorna i veckan.
Som tur är har jag planterat en del andra småplantor på Mon redan så jag fick plats på köksbordet med alla nya små krukor! ;)
Skulle så gärna vilja ha en balkong så jag kunde avhärda plantorna ordentligt... nu får jag istället, så fort jag kommer hem, öppna köksfönstren på vid gavel så växterna får känna på temperaturer som iaf kan liknas vid utetemperaturer...



.......................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0