3 dagar senare...

Det har redan grott!!! :)

Det är bara 3 dagar sedan jag sådde mina Stockrosor och Basilika... och nu när jag tittade under locket på morgonen så hade två små Stockrosor börjat titta upp ur jorden!!! :)
En barnslig lycka spred sig i kroppen och nu sitter jag med ett fånigt leende på läpparna... ;)
Kul Kul Kul!!! :)
Känner mig förväntansfull...



I förrgår köpte jag Lavendel frö... Hoppas att jag ska hinna så dem idag... enligt Allt om Trädgård ska den sorten jag köpte blomma redan första året!!
Tänkte plantera merdelen av de plantorna som blir på Mon, tror det kan bli fint i en rabatt i söderläge där... :)


Lavendula angustifolia 'Ellagance Ice' är vit och sägs blomma redan första året...hoppas det är så!! :)

..................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0