Mina favoriter

Jag gillar växter med långa blomstänglar där blommorna svävar fritt i luften... :)

En av mina absoluta favoriter är Akleja! :)
På torpet har jag den klassiska blå, ljusgul, vit, rosa och violett...


den klassiska blå Aklejan har troligen självsått sig där den växer tätt intill husgrunden...




den lila fick jag på Trädgårdsföreningen när jag var där och praktiserade...




liksom den fina rosa...


och den lilla vita... ;)
Så tack trädgårdsföreningen för alla Aklejor jag fick!! :)


den gula har jag dock köpt själv! ;)

.........................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0