Dagens projekt

Dagens projekt på torpet var att tillverka två fristående spaljéer...

Jag lyckades rädda två Klematisar undan en säker död när jag praktiserade på Ulriksdal.
Dessa ska nu få ett lyckligt hem här på tropet!! :)
Har tänkt att ha dem som bakgrund i min nya rabatt utmed stenmuren. Där får de sol med vandrande skugga vilket jag tror kan passa dem.

Ett...


Tu...


Tre...


Tänkte måla dem med Järnvitrol så att de blir lite mer grå i färgen om ett tag... Tror det kan bli fint till Klematisarnas rosa och lila färg på blommorna. :)

..................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0