Trädgårdsmästarutbildning

Till min stora fasa läste jag nått tråkigt på en trädgårdsblogg idag!!

Bloggen skrivs av en tjej som går på en trädgårdsmästarutbildning på KY-nivå i Båstad/Norrviken.
Enligt henne så hade YH inte beviljat några pengar till utbildningar inom trädgård på KY-nivå till hösten och där med enligt henne så skulle det inte komma att finnas några trädgårdsmästarutbildningar mer framöver! :(

Snabbt som attan ringde en kille i min redovisningsgrupp till Säbyholm i Bro och frågade hur det låg till...
Men enligt dom så skulle de fortsätta med sina utbildningar som vanligt och hade inte fått några sådana direktiv...

Jag hoppas verkligen att det kommer finnas kvar trädgårdsmästarutbildningar på KY-nivå. det var ju en sån som jag hade siktat in mig på att gå efter den utbildningen jag har börjat på nu....

Vi håller tummarna så vi se hur det går!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0