Sturebadet

Sista dagen som Stockholmare...

Värdlens BÄSTA tjejkompis har ju förbarmat sig över mig hela hösten när jag har flängt mellan Sthlm och Gbg och låtit mig sova på hennes soffa.

Igår var det dax att visa min uppskattning!!

Jag tog med henne till Sturebadet. :)
Där började vi med att få varsin massage.
Jag fick en duktig tjej som visste vad hon gjorde och vågade ta i. Precis vad jag gillar!! :)
Innan behandlingen sa jag till henne att jag inte hade varit på massage på ett tag eftersom jag inte haft ont...
Hmmm...hon hittade massor med knutor och annat ömt att trycka på.. hehehe...
Jag kanske borde gå även om jag inte har ont... ;)

Min massage var lite kortare än tjejkompisens så under tiden jag väntade på henne satte jag mig i ångbastun, Det är sååå skönt, höll på att somna där.
Efter massage och bastu satte vi oss i de sköna vilstolarna i aromarummet. Ett tempererat rum med en behaglig aromadoft.
Där somnade vi!! ;)

Helt såsiga i huvudet och möra i kroppen begav vi oss sedan till Sturebadets restaurang, Curman.
Hade bokat bord för att äta brunch.
Brunch är ju typ det bästa som finns enligt mig! man får sitta och äta i timmtal och ta om hur många gånger som helst av det som är godast. :)
Till våran stora förvåning och förtjusning kom servitrisen med två glas bubbel när vi satt och åt!!
Det var min kompis som jobbar på Sturebadet som hade ordnat med den uppskattade överraskningen. :)


Tack J!!! :)

Hade en superskön förmiddag på Sturebadet!!
Kul att skämmabort sig själv lite ibland! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0