Näst sista vändan

Sitter på tåget...

Det är dax för näst sista vändan till Stockholm!
Tog emot att åka iväg idag..hade inte så stor lust alls att åka upp.
Misstänker att det är ett bevis på att det börjar närma sig flytten nu.
Har inte tyckt att det har varit så jobbigt att flänga fram och tillbaka hela tiden, sofforna jag har sovit på har till och med varit bekväma! ;)

Men nu när det är klart med att jag har fått en egen lght att flytta in i i Götet så är det mest det jag tänker på... :)
Om en vecka skriver jag på kontraktet och dagen efter flyttar jag in!! :)
Ska bli sååå skönt att få en egen lght!!!
Har inte haft en alldeles egen lght på typ 10 år...jag har antingen varit kombo, sambo eller hyrt i andra hand... nu ska jag äntligen få ha alla mina saker på ett och samma ställe!! :)
Och det är nog inte bara jag som är glad för det...mina kära päron är nog minst lika glada åt att få tillbaka sin bastu som jag har ockuperat de senaste 20 åren och använt som mitt föråd.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0