Lycknis.se

Idag har jag sparat 200kr!! :)

Såhär i början på utbildningen ska vi köpa massa studielitteratur...
Smartast är att beställa böckerna på nätet...
Men det är klokt att kolla upp lite priser på olika siter...
Beställde min första bok på bokus.com , men det visade sig bli en dyrköpt historia... :( Boken var dyrare dä än på de flesta andra siter...och det tillkom dessutom frakt på priset...

Men så fick jag tipset att kolla på en site som heter lycknis.se !
Genom att beställa all literatur där så sparar jag drygt 200kr jämfört med priset på bokus.com !!! :)

200kr kan man få mkt för när man är student...
Tror jag ska spara min 200 till 12 feb och en extra vända i baren, för då är det MF- fest i stan och jag får dessutom förhoppningsvis besök av vänner från Sthlm. :)

Skål! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0