Läxa

Igår var första dagen i skolan!! :)

Det var mest en massa genomgång av allt möjligt...
Soft, tänkte jag! :)
Men det sista våran lärare berättade innan vi skulle sluta för dagen var att vi skulle göra ett grupparbete som skulle redovisas på fredag...
Ojojoj... Ingen smekmånad här inte!!

Vi blev indelade i grupper och sen var det bara att börja brainstorma om vad vi skulle skriva.
Min grupp valde Trädgårdsmästare.
Vi ska ta reda så mkt som möjligt om yrket ur så många infallsvinklar som möjligt.
Att kolla upp lön o intervjuva min polare som jobbar på Trädgårdsföreningen föll på min lott.

Har massor med nerkluddrade anteckningar nu så imorgon är det bara till att renskriva allt och få ihop allas info till en bra redovisning!
Hoppas vi lyckas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0