Kulturell

Hoppas på att jag ska hinna vara lite kulturell innan jag flyttar från Sthlm...

"We will Rock you!" går sista veckan nu...det känns som ett måste att gå på den... Alla som ha varti på den säger att den är bra!
Om inte annnat för att lyssna på Daniel Engman som är med i uppsättningen. Daniel har en otrolig röst som man får gåshud över hela kroppen av att höra! :)

"Romeo & Julia" på Göta Lejon hade premiär på nyårsafton. Föreställningen har fått jättefina recentioner!!
Känns som att om jag inte ser den nu innan jag flyttar så kommer det inte att bli av..

Likaså vill jag se "Djungelboken" på Stadsteatern som har nypremiär nu i början på januari. Missade den förra gången den gick och uppsättningen var ju slutsåld hela tiden!!

Sen hoppas jag på att hinna gå på en utställning på ett galleri i Ga: Stan. Det är en kille jag känner som heter Ronnie Eck som ställer ut.
Jag  har aldrig sett nått han har gjort så det ska bli spännande! :)

Håller tummarna för att jag hinner med allt och får biljetter till alla föreställningarna!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0