Grillning

Har varit på uppteckarpromenad idag...

Det höll på att svämma över i mina återvinningslådor i städskåpet så det var dax att bege sig till ÅterVinningsCentralen(ÅVC) idag.
Gick förbi den på vägen hem härom dan, men misstänkte att det borde finnas en närmare väg dit så begav mig på uppteckarpromenad med stora ICA-kassar i händerna, fullproppade med plast, papper och annat.

Och mkt riktigt, som jag anade så fanns det en genväg till ÅVC:n!
En trevlig sådan dessutom!! :)
Det visade sig att det fanns en fin utsiktisplats på vägen dit, alldeles runt knuten från mitt hus...
Den kommer att vara perfekt som grill-ställe i sommar!! :)
Me Like Alot!!!! :)


Det kanske inte ser så mysigt ut just nu när dimman ligger tät över ett vintrigt Göteborg...
Men tänk er i sommar när solen skiner och man har en utsikt över heeeela stan!! :)
Hoppas det kommer bli många trevliga stunder där med kära vänner och god grillad mat och en och annan rosévinsflaska... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0