Vrålåk

Har köpt mig en inflyttningspresent från mina mina päron...

Slängde min gamla trotjänare till dammsugare när jag flyttade från Stockholm.
Så nu har jag varit i stort behov av en ny vän att svänga mina lurviga med bland dammråttorna.

Till min stora glädje donerade päronen pengar till en inflyttningspresent i helgen när jag var hos dom.
Har kollat in en liten dammsugs- o symaskins-affär vid Olskroken vid namn "Cyréns" ...så gick dit idag.
Fick bra hjälp av en trevlig kille som kunde det mesta om dammsugare kändes det som. :)
(passade även på att förhöra mig lite om symaskiner oxå när jag ändå var där...blir till att spara pengar till en sådan tror jag..)
Gick från affären med en Electrolux-apparat!!
Kände mig nöjd redan när jag gick från affären...och nöjdare skulle jag bli! :)



Visade sig att det var värsta vrålåket som jag hade köpt!!! :)
Den sög som bara den!! var tvungen att skruva ner effekten när jag dammsög mattorna, annars hade de åkt in i dammsugaren... ;)
Känner mig supernöjd med köpet!!
Bra sug(ställbar), 4st munstycken, 13m sladd, lååång slang, justerbart skaft, allergifilter... mkt bättre än så kan det inte bli!!

Nu är det ju till och med roligt att städa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0