Mello del 4

Igår var det så dax för den sista deltävlingen...

Hade inte lyssnat in mig på låtarna innan det hela satte igång...och när det väl var så satt jag på en middag och TVn var på i bakgrunden...

- Linda B var väl ganska självskriven till final, det enda bidraget i hela årets tävling som verkligen är en hederlig gammal schlager med tonartshöjning och allt.. ;)
- Ringde och röstade på Linda P. Tycker hon är en väldigt bra sångerska och hon hade en bra låt, i år oxå. Tycker att hon hade en av förra året bästa låtar!
- De två sista bidragen tycker jag inte var så självklara... Love Generations låt va bra, men stör mig lite på när det levereras falskatoner och att artisten inte har kondis att både sjunga och dansa så allt blir flåsigt..
- Nickes låt var en skön rockballad....
Men jag fastnade lite för Julia och Anders...

Nästa vecka blir det tufft, som vanligt har flera bra låtar hamnat i 2a chansen och bara två går vidare till finalen...

...................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0