Mello 2011

Kom på att jag inte skrivit ett ord om årets omgång av Melodifestivalen!!

Brukar försöka tippa vilka 4 låtar som ska gå vidare varje vecka...
Förra veckan hoppades jag på:

- Jenny Silver
- Danny
- Dilba
- Pernilla Andersson



Jag fick 3 rätt av 4...
Hoppas Dilbas låt blir en riktig clubhit även fast den inte gick vidare!! :)

Denna veckan hoppas jag på:

- Loreen
- Brolle
- Anniela
- Sanna Nielsen



Men det känns som det kan gå hur som helst denna veckan...Elisabeth Andreassen och Christian Walz har en chans att ta sig vidare oxå...

Imorgon blir det schlagerparty hos bästa polaren... Mello är ju i stan denna veckan!!
Kan nog bli kul ute på stan efteråt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0