JULAfton

Det är massa grejor som måste införskaffas nu när jag har börjat skolan!

Inte bara pennor och block utan massa annat..tex jobbskor med stålhätta och massa kurslitteratur som jag har berättat innan..

När jag var hos päronen i helgen så åkte vi en tur till A6-köpcenter i Jönköping.
Ryktet i klassen sa att JULA skulle ha billiga skor med stålhätta så jag styrde kosan till deras butik där för att införskaffa ett par...
Men såklart var de slut i min storlek! :(
När jag kom hemsatte jag mig vid datorn och bveställde ett par på deras postorder istället...Det var bara ett litet krux...man var tvungen att beställa grejor för minst 500kr!
Skorna kostade bara 199kr så det blev till att sitta och klicka i massa andra "bra-att-ha-saker" tills jag var uppe i lite drygt 500kr...
När jag sedan skulle avsluta köpet och betala visar det sig att de har mage att ta ut en fraktavgift på 99kr dessutom!! :(
Så skorna som kostade 199kr blev i slutändan en kostnad på drygt 600kr istället...

Men det kändes nästan lite som JULAfton när det stora pakete kom igår...jag fick massa roliga saker att leka med! ;) hehehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0