Lussebak

Idag har jag bakat lussebullar!! :)

Dels vanliga lussekatter och sen en variant som en "vanlig" bulle med massa gojs imelllan, mandelmassa, vanlijsocker, socker och smör... ;)

Anledningen till att jag bakade var att jag hade det årliga Adventsmyset ikväll.
Vi va 14 pers i min lilla lght på 36kvm...finns det hjärterum så finns det stjärterum!! ;)

Förutom lussebullar bjöd jag bla på pepparkakor med Duetto-ost till glöggen...
Sen serverades det julgröt med punch och vörtbröd med skinka och senap.
Rundade av det hela med lite frukt, choklad, fikon och nötter... ;)

Tycker det är roligt att pyssla om mina vänner och göda dem med massa gött...!! ;)



...............................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0