Inget Gunnebo

Det låg ett brev på hallmattan när jag kom hem idag...

Jag hade kommit fram till att jag nog helst ville gå utbildningen på Gunnebo efter nyår...
Sen tänkte jag söka jobb till sommarsäsongen. Skulle jag lyckas få jobb så tänkte jag hoppa jag av skolan, annars så fick det bli skola hela året ut..
Kändes som en bra lösning när jag väl kommit fram till beslutet och jag kände att jag fick lite ro i själen.

Men när jag kom hem idag så låg det ett brev på hallmattan...
Där det stod att det inte kommer bli nån utbildning på Gunnebo i år! :(
Så där gick min plan i stöpet...

Dax att ladda om och hitta en annan utväg till framtiden...

De andra utbildningarna och kurserna jag sökt till är fortfarande "under behandling"...
Så det är bara att vänta och se.

................................................................................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0